پرسش های متداول

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

 

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی نام خود در بالای سایت به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش آدرس” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.
در انتهای هر ایمیل درج شده ” چنانچه تمایل به دریافت ایمیل از طرف ما ندارید، بر روی لغو اشتراک کلیک کنید ” شما می توانید پس از دریافت اولین ایمیل ، عضویت خبرنامه را لغو کنید.
اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط می‌توانید مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید.

 

چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

 

لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

 

آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟


برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارش های من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

 

دوست دارم از تاپ طب شاپ خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟

 

علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی آکادمی تاپ  طب، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در تمامی صفحات فروشگاه تاپ طب با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.

 

آیا برای خرید از تاپ طب شاپ، حتما باید در سایت عضو باشم؟

 

خیر، شما میتوانید بدون عضویت در سایت خرید خود را انجام دهید.
با عضویت در فروشگاه تاپ طب از مزایای زیر برخوردار خواهید شد:


– سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید
– به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید
– لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید
– نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید
– در جریان فروش‌های ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید

 

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

 

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

 

آیا می‌توانم برای شخص دیگری از تاپ طب شاپ خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

 

بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در ۴ مرحله تکمیل خواهد شد: ۱) ورود به تاپ طب شاپ ، ۲) اطلاعات ارسال سفارش، ۳) بازبینی سفارش و ۴) اطلاعات پرداخت.
در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما می‌توانید با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

 

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

 

برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “سفارش های من” از وضعیت آن مطلع شوید.

در غیر این صورت با در دسترس داشتن شماره سفارش و نام و نام خانوادگی از طریق پشتیبانی آنلاین سایت میتونید سفارش خود رو پیگیری کنید.

 

آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

 

خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در فروشگاه  تاپ طب شاپ با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده‌‏اند.

 

می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

 

تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.
پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.

 

بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با تاپ طب شاپ تماس بگیرم؟

 

خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش آکادمی تاپ طب با شما تماس خواهند گرفت.

 

کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟

 

گاهی به دلایل مختلف مانند عدم عرضه رسمی و گسترده محصول در ایران، وضعیت برخی از کالاها در وب سایت به “ناموجود” تغییر پیدا می‏‌کند و اعلام زمان دقیق عرضه دوباره آنها ممکن نیست، با این حال آکادمی تاپ طب تلاش می‏‌کند تا این کالاها مجدداً در کمترین زمان در وب سایت ارائه شوند. در صورتی که قصد خرید کالایی با وضعیت “ناموجود” یا “به زودی” را دارید، می‏‌توانید برای اطلاع از موجود شدن و عرضه کالا در سایت تاپ طب ، از سرویس “وقتی موجود شد به من اطلاع بده” که در صفحه جزئیات محصول قرار دارد، استفاده کنید تا به هنگام عرضه آن کالا در سایت، از طریق ایمیل یا پیامک به شما اطلاع رسانی شود.

 

آیا تعداد خرید از یک کالا در فروشگاه تاپ طب محدودیتی دارد؟

 

به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعدادی یک کالا در فروشگاه تاپ طب وجود ندارد، با وجود این با توجه به اینکه موجودی قابل فروش برای هر کالا در هر زمان متفاوت است، برخی اوقات محدودیت‏‌هایی در تعداد قابل سفارش از یک کالا اعمال می‏‌شود.

 

مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟

 

همگی کاربران فروشگاه تاپ طب می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در فروشگاه تاپ طب ، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند. همچنین امکان واریز بانکی  برای همه کاربران وجود دارد.
برای اطلاعات بیشتر می‏توانید به صفحه روش‌‏های پرداخت مراجعه کنید.

 

ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

 

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

 

سفارش را ثبت کرده ام اما به دلایلی قادر به پرداخت هزینه سفارش خود نشده ام تا چه مدت مهلت دارم تا مبلغ سفارش را پرداخت نمایم؟

 

مهلت پرداخت مبلغ سفارش از زمان ثبت سفارش به مدت ۲۴ ساعت میباشد و پس از این زمان سفارش به وضعیت “لغو شده” تغییر وضعیت پیدا خواهد کرد ، برای پرداخت مبلغ سفارش شما میتوانید با ما تماس گرفته تا ما وضعیت سفارش شما را به در “انتظار پرداخت” تغییر دهیم.

 

آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در فروشگاه تاپ طب است؟

 

پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از فروشگاه تاپ طب که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید:
– با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.
– قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل سبز رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.
– برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

 

هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

 

هزینه ارسال برای شهر تهران ۱۲,۰۰۰ تومان و برای سایر شهر ها ۱۶,۰۰۰ تومان می باشد.

 

آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

 

زمان رسیدن ارسال‏‌های خارج از تهران پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی از ۲۴ تا ۷۲ ساعت متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمی‏‌توان به طور دقیق تعیین کرد.

 

می‏‌توانم کالایی را که سفارش داده‌‏ام با مراجعه به فروشگاه تاپ طب به صورت حضوری تحویل بگیرم؟

 

بله ، شرکت نیوشا در تمامی استان ها و شهرستان ها شعبه دارد که شما در هنگام سفارش گزینه تحویل درب شرکت را انتخاب میکنید و در شعبه استان و یا شهر تون به صورت حضوری از خود شعبه شرکت نیوشا دریافت میکنید.

 

آیا می‏‌توانم سفارشی را که با پست ، ارسال شده رهگیری کنم؟

 

بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده می‏‌توانید شماره ۱۰ یا ۲۰ رقمی مرسوله پیشتاز را در آدرس زیر وارد کنید:
https://tracking.post.ir/

 

شرکت ندکس چیست؟

 

شرکت ندکس (ندا ترابر نیک) یک شرکت وابسته به نیوشا است که بسته بندی و ارسال سفارشات در تهران را برعهده دارد و برای ارسال به سایر شهر ها از با شرکت پست جمهوری اسلامی ایران همکاری دارد.

 

اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش داده‌‏ام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

 

با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) و برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه رویه‌های بازگرداندن کالا مراجعه کنید.

 

اگر کالای که خریداری کرده‌‏ام، آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

 

با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما)  و برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه رویه‌های بازگرداندن کالا مراجعه کنید.

 

بستن
مقایسه

The Courses

  • How to make your social media content go viral
  • How to build a successful email newsletter
  • Best Practices for LinkedIn Features Used for Social Recruiting
  • How to Use Online Reviews to Boost Your Business
  • How to build a social media crisis management strategy
  • How to Launch a Successful Online Community